
A foto amosa unha mesa portátil ná beira do cine teatro, comezo de Avda. Rosalía de Castro.
Foi tomada o 20100715 e os aparellos son para empatar os cables da fibra óptica para telecomunicacións. Preguntei para saber a compañía, pois R ten avisada a súa chegada dende hai tempo, pero non, eran operarios dunha empresa que traballaba por conta de Telefónica.
Antonio
ResponderEliminarEsposible que estén montando fibra optica hasta el pie de los edificios en un radio de 600 metros de la centralita o del sistema de control que tengan activo en Ribadeo. Y desde allí instalar en el par cobre VDSL2 con la que se pueden servier velocidades de 25-50 y posiblemenente hasta 100 megas. Con esas velocidades ya se pueden prestar con seguridad servicios de tv de alta definición y video a la carta. Como ese servicio es compatible con el lanzamiento de fibra y al tiempo no entra en litigios con el resto de las compañias, pues puede poner los precios que le de la gana, por eso lo hace. Cierra puertas a su competencia que no pueden crecer a su chepa, etc. Los precios, donde ya lo están instalando son promocionalmente de entrada iguales que el actual adsl de 6 o 10 megas. Y a largo plaza tenderán incluso a ser inferiores. No están gastandose el dinero en promoción comercial pero lo están intalando ya por toda España. Muy discretamente y con técnicas comerciales muy agresivas. Le llaman al servicio Movistar Futura.
Hasta dentro de unos pocos dias
Vexo que estás na onda, Ángel. Certamente, o sitio da foto está a pouco máis duns 100 m do edificio de telefónica en Ribadeo.
ResponderEliminarEu preguntei hai uns meses (xa debeu ser o ano pasado) a R e non teñen planeado comezar a corto plazo.
ResponderEliminarDicían que antes ía Viveiro, que polo que eu sei aínda non ten a día de hoxe, e logo xa verían...
Tamén influía a cantidade de contratos de R que xa se poden facer, aínda que non con liñas propias.